3.8.2014

HARJAVALTA TRIP

Hejj!

Lauantaina olin hereillä jo viideltä ja kuudelta tapasin Saran Helsingin rautatie asemalla. Saavuttiin Harjavaltaan noin kymmeneltä. Sara on asunu Harjavallassa pienempänä, mut niillä on edelleen niitten kämppä siellä. Nukuttiin koko juna matka ja Sara sattumalta heräs oikeen pysäkin kohdalla, joten jäätiin onneks oikeella pysäkillä! Saran veli haki meijät juna-asemalta. Perillä syötiin aamupalaa ja sit mentiin nukkumaan riippukeinuihin, koska oltiin  niin väsyneitä. Parin tunnin jälkeen lähdettiin kiertelemään kaupunkia. Näin Harjavallan keskustan ja Saran vanhan ala-asteen. Mentiin itseasiassa koulun katolle chillailemaan ja ottamaan aurinkoa.





Haha mun oli pakko lisää tää silmä kuva, koska aurinko paisto just oikein ja musta mun silmät näyttää jännilt täs XD


Kuljettiin kaikkialle pyörällä ja tosta kuvasta näkee millaset maisemat siellä oli! Peltoa loputtomiin ja rauhallista! :D




Illalla mentiin vielä poimimaan marjoja ja veneilemään. Ite menin moottoriveneellä ja Sara sitte souti siinä vieressä! Mut kaiken kaikkiaan tosi kiva pikku reissu! Tuol tuli just semmonen fiilis, et tällanen tää Suomen kesä on!

Huomenna lähen Hollantiin. Meen hoitamaan mun serkkua muutamaks päiväks. Kanadaan lähtö on jo aika lähellä ja ehkä siks tuntuu et aika kuluu täällä tosi hitaasti! Siks oon tosi innoisanni, kun pääsen pariks päiväks pois Suomesta :D

Hyviä vikoja lomaviikkoja kaikille! :)

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti