26.8.2014

BYE BYE FINLAND

Heippa!


Eli huomenna ollaan lähdössä, mikäli koneeseen mahdutaan! Haha vaik mulla tulee tietty ikävä mun kavereita, ni oon tosi ilonen lähdöstä! Tän kuluneen viikonlopun aikana oon nähny mun tärkeimpii kavereita. Perjantaina olin Sagan luona yötä Ellenin ja toisen Sagan kanssa. Syötiin tacoja, katottiin leffaa ja vietettiin aika perus tyttöjen iltaa. Lauantaina olin Emilian rippijuhlissa. Ruoka oli ihanaa ja tunnelma oli tiivis, mutta kiva! Emilia oli niin kauniina ihanassa mekossaan ja kengissä! :) Lauantai iltana menin Isalle yöksi. Vietettiin vikaa iltaa syöden ja nauraen!
Eilen mun yläaste kaverit tuli meille. Iltaan kuului naurua, valokuvausta ja mutakakkua XD Nyt on kyl kakkukiintiö täynnä :D Tulee ikävä teitä kaikkia ihania ihmisiä, mut onneks on skypet ja whatsappit ja kaikki ni pysytään yhteyksissä!! :D












Mut nyt joudun viel menee pakkaa viimehetkisiä juttuja... Oon saanu mun kaikki vaatteet, kengät, korut ja kihartimet mahtuu semmoseen aika pieneen jeep-laukkuun (miinus talvitakit ja uggit)! Oon nii ylpee, kosk saan pakattuu ain sairaasti kamaa pieneen tilaan :DD!

-Emma

4 kommenttia:

  1. Pidä ihana vuos kanadas ja tulee ikävä ❤️❤️ T: Rashida :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja joo pidän :)! Ja nii tulee :'( mut pidetää yhteyttä skypen ja whatsappin kaut!! :D

      Poista
  2. Oii tää oli ihana postaus! :) Hyvää matkaa viel ♥ - Lauha

    VastaaPoista