12.8.2014

VIELÄ ON KESÄÄ JÄLJELLÄ.. :D

Moi vaan!

Kaikilla on ilmeisesti alkanu jo koulu, mutta mä oon vielä lomalla syyskuun tokaan päivään asti :D Yleensä inhoon mennä kouluun, mut nyt oon kyllä ihan superinnoissani! "Vikan lomapäivän" kunniaks mentiin Isan kanssa Helsinkiin hengailemaan. Käytiin Starbucksissa ja shoppailemassa...commonwhitegirls. Otin juomaks sen cool lime ja vaik se maistuukin aluks vähän hammastahnalt (tai ehk oon ainoo xD) ni se on ihan superraikasta ja hyvää! Tää oli varmaan aik viimisii pikavisiittejä Helsinkiin mitä me kaks tullaan tekee, nyt kun lähen piakkoin ja Isalla alkaa arki! Mut täs alhaalla kuvia päivästä ja mun asusta :D





Päällä Cubuksen mekko ja kengät on h&m: stä :)



Illalla tyhjennettiin suurinosa meijän kaapeista ja katottiin et mitä tavaraa otetaan mukaan Kanadaan. Ainiin ja sit mun veljen piti ostaa puku, koska Kanadassa ne menee ne päällä peleihin!! :D Voi sitä iloa mun kasvoilla, ku näin et mun veljestä saa ihan siistin näkösen! XD






Mut mä jatkan lomailua täällä ja pitäkää te hauskaa koulussa! :)

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti