31.7.2014

Hola!

Mun veljen pelikaveri joukkueineen jenkeistä on pelimatkalla Suomessa ja eilen illalla vietettiin hauska parituntinen Linnanmäellä! Haha kävin siin uudes Kingissä ja hyi kamala meinasin kuolla XD

Täs on kuvia lintsiltä ja mun outfitista. Oon ruvennu tykkää mekkojen käyttämisestä. Ennen mulle ei mun mielestä sopinu mekot, mut tänä kesänä oon löytäny tosi monta kivaa ja sopivaa mekkoa! Tän kuvassa olevan mekon löysin Cubuksen aleista! :)








(siellä mä keikun ä:n kohalla xD)

-Emma

4 kommenttia:

  1. Heippa, lueskelin sun aiempia postauksia ja siellä oli 4th of Julysta, jos saan kysyä ootko Amerikkalainen puoliksi vai..? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan suomalainen, mut me oltiin viettämässä sitä meijän kaveriperheitten kanssa, jotka on kokonaan amerikkalaisia :)

      Poista
    2. Oi vitsi, vähä kiva juttu! :) Pidä hauska vaihtovuosi!!

      Poista