30.8.2014

PERILLÄ OLLAAN!

Heyaa

Meijän matka tänne alko lennolla New Yorkiin. Lennettiin Finnairilla ja mun äidin vanha työkaveri oli stuerttina, joten mun äidillä palvelu pelas hyvin :D Ite istuin tokavikalla rivillä, mut tutustuin johonkin mukavaan Michiganilaiseen tätiin ja en ehtiny ees jännittää lentämistä ku se puhu mulle koko ajan :D!! Nukuttiin yö Queensissä ja aamulla lähettiin puol kuuden aikoihin takasin lentokentälle, koska meijän kone lähti seiskalta. No myöhästyttiin siitä koneesta ja ei mahduttu pariin seuraaviinkaan lentoihin, joten oltiin JFK:n lentokentällä yli 12h... Mentiin jossain vaiheessa vaan ulos meijän matkatavaroitten kaa ja ooteltiin siinä, Veikka nukku laukkunsa päällä ja mä ja mun äiti lueskeltiin lehtiä.






Sit lopulta mahduttiin WestJetin koneeseen. Siin oli semmonen kiva Suomi-hullu virkailija, joka anto meille vierekkäiset paikat ihan koneen edestä! :D Ne lentoemännät veti hauskasti ne kaikki safety demot ja muutenki lento oli tosi rento.




Päästiin myöhään illalla Calgaryyn ja huomenna lähetään meijän tulevalle asuinalueelle! Postaan siitä varmaan jo huomenna ja kerron et mitä mieltä oon tähän asti ollu täst paikasta! :)

Nyt meen kohta nukkumaan. Oon saanu täst ajasta tosi hyvin kiinni ja ei oo siis yhtään jetlagia! On nii outoo ku kaikki Suomessa on jo koulussa siihen aikaan ku mä meen nukkumaan.. :D haha mut huomiseen!

-Emma

2 kommenttia: