7.8.2014

TERVEISET HOLLANNISTA

Mooi!

Käväsin Afrikassa...



Haha tosi hyvä vitsi.. :D: Oon siis ollu nyt Rotterdamissa hoitamassa mun serkkua. Käytiin toissapäivänä eläintarhassa ja sieltä nappasin nää kuvat.

Oon pyöräilly täällä oikeen kunnolla. Täältä pääsee kätevästi kaikkialle pyörällä ja täällä niille on oma ajokaista! Eilen olin kuntosalilla spinningissä ja nostan kyllä hattua kaikille, jotka salilla käy, koska ite olin ainaki superkuollu sen tunnin jälkeen. XD

Eilen käytiin syömässä Spiritissä, joka on Rotterdamin keskustassa. Siellä oli semmonen buffet, mistä sai monipuolisesti superhyvää ja terveellistä kasvisruokaa! Sieltä sai kans vegaani jälkiruokaa! Jopa itse 'ravintola' oli ihanan kotoisa! Ruuasta maksettiin sen verran kun otettiin, ja jos tästä selityksestä ei huomannu, ni se oli ihan yks lempparipaikoista missä oon syöny!


(otin tän kuvan puhelimella, mutta toivottavasti tästä saa jonkunlaisen käsityksen millainen paikka se oli)



Tänään oltiin mun serkun kaa merimuseossa ja se oliki paljon kivempi kun kuvittelin. Siellä yläkerrassa oli Professor Plons eli semmonen meriteemanen leikkipaikka. Sinne oli tehty laivoja (ulos ja sisälle) ja kaikkia eri aktiviteettejä, kuten kuvassa näkyy :)



Lähtiessä iski kunnon myrsky. Satoi ja ukkosti, mutta loppujen lopuksi päästiin metron kautta kotiin. Nyt mun serkku nukkuu päikkäreitä ja siks ehdin tulla postailemaan. Illalla meen vielä kaupunkiin shoppailemaan ja sitten huomenna illalla lähden kotiin. :)

-Emma




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti