2.7.2014

O Canada!

Heyy!

Happy Canada Day!

Mahduttiin koneeseen ja laskeuduttiin Torontoon 29 päivä illalla. Lento suju muuten hyvin; mun paikka ei ollu vikalla rivillä ja pääsin mun veljen viereen, mutta matkan puolvälissä tuli joku turbulenssi pätkä, jota säikähdin niin paljon että huusin.. XD Lennolla tarjottiin kans aika nami ruokaa.. XD



Kun päästiin vihdoin kaikkien tullien läpi, lähdettiin ettimään meijän hotellia. Onnistuttiin sitten menemään väärään hotelliin. Tutustuttiin samalla kaliforniasta oleviin tyyppeihin, jotka oli kans menny väärään paikkaan. Lopulta löydettiin hotelli ja mentiin melkeen heti nukkumaan. Haha no ei kauaa ehitty nukkua, kun jossain kerroksessa oli syttynyt tulipalo ja koko hotelli evakuoitiin. Onneks mitään suurempaa paloa ei ollu ja päästiin pian takaisin nukkumaan! :D

Seuraavana aamuna lähettiin suunnistamaan Toronton downtowniin. Oltiin taas kerran vähän eksyksissä, mutta onneks semmonen kiva kanadalainen täti autto meitä! :)  Meijän oli tarkotus kierrellä kaupunkia, mut lopulta päätettiin mennä lähi mall:iin. Käytiin parissa kaupassa ja sit oltiin syömässä burgerit A&W:ssa. Ite otin veggie burgerin ja en oo kovin montaa parempaa hampparia syöny!!


Tänään mun iskä lens Torontoon ja lähettiin siitä suoraan ajamaan U.S.A:n puolelle. Saatiin meijän vuokra-autoks jeep ja ah mä oon ihan in love with the car! Nyt oon hotellilla Port Huronissa! Tääl on niin kaunista ja ihanan lämmin! Oon vaa niin ilonen täällä!! 😃






-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti