18.7.2014

I'm moving to Canada!

Mooi!

Nyt kun on alle 35 päivää lähtöön, päätin täällä bloginkin puolella ilmoittaa, että mä oon muuttamassa Kanadaan (en oo menossa vaihtoon vaan oikeesti muuttamassa mun perheen kanssa). Suuntana on Canadien Rockies eli Kanadan kalliovuoret. Tuun siis asumaan 'vuoristokylässä'. Paikka on aika pieni, mutta oon silti vaan tunnin ajomatkan päässä Calgarystä, 10 tunnin päässä Vancouverista ja 23 tunnin päässä Californiasta! :D

Laitan tähän kuvia mitkä löysin kun googlasin paikan nimen! :D







Tuun olemaan paikallisen high schoolin senior eli tavotteena ois valmistua! Oon kattellu koulun nettisivuilta mitä kaikkia aineita voi valita ja huomasin, että kanootin tekeminen on yhtenä oppiaineena. Saan mun lukkarin vasta koulussa, mutta oon jo päättäny et haluun ehdottomasti tolle kurssille! :D

Mun vuoden tavoitteina on oppia lumilautailemaan paremmin, tutustua mahdollisimman moniin ihmisiin ja valmistua koulusta! Tottakai haluisin kans päästä matkustelemaan esimerkiks just Californiaan ja Alaskaan! :)

Oon ihan superinnoissani täst ja en vaa jaksa oottaa lähtöä! Mut nyt yritän ottaa viel kaiken ilon irti täällä Suomessa!


-Emma

4 kommenttia:

  1. Oi näyttää ihanalt ! Tuu sit välil tänne ontarion puolellekki ;)

    VastaaPoista
  2. Miks muutatte sinne jos saan kysyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haettiin alunperin mun veljen kaa hyviin kouluihin ja päästiin sisään. Sit mun vanhemmil on kans mahdollisuus työskennellä siel ja ne tykkäs tosi paljon tost kohteesta, ni päätettiin et lähetään kaikki viettämään elämää vähän eri maisemaan :D

      Poista