25.7.2014

Visitors from Rotterdam :)

Heippa! :D


Mun viime päiviin on kuulunu koko päivästä auringon ottoa ja poolilla chillailua! Mun kaikki kaverit on ollu jossain tällä viikolla, joko ulkomailla tai töissä...




Tänään pääsin onneks vähän ihmisten ilmoille. Käytiin Emman kanssa kiertelemässä Helsingissä, shoppailtiin, syötiin Vapiaanossa hyvät salaatit ja käytiin jätskillä Esplanadin Ben&Jerry's :ssä. Kiva päivä hyvässä seurassa!! :)



Mun lemppariserkku Hollannista on kans meillä käymässä! Leonard (mun serkku) on niin ilonen ja hauska lapsi, että mun päivät piristyy automaattisesti aina kun se on käymässä! :D Tänään illalla tehtiin vielä s'mores:eja ja pompittiin meijän trampalla :D







Siinä pikaset kuulumiset viime päiviltä. Tovottavasti teijänkin päivät on sujunu hyvin! :)

-Emma

8 kommenttia:

  1. Hauska postaus ja hieno banneri! http://minunkoirienelamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja ihanii kuvii :)!!

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi, kivanoloinen blogi ja jään ehdottomasti seurailemaan ja haluan kuulla millaista elämä on sielllä Atlantin toisella puolella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon! :) pian pääsetkin kuulemaan kun lähtöön enään muutama viikko..! :D

      Poista
  4. Mitä itseruskettavaa käytät? :)

    VastaaPoista