4.4.2015

MICHIGAN



View from the lounge

Viime torstaina lähdin kohti Michigania! Olin vähän kuumeessa ja flunsassa, joten koneen laskeutuessa mulla meni korvat lukkoon ja loppumatkasta en kuullu kunnolla mitään XD Muuten mulla oli kyllä yks parhaimmista viikonlopuista koskaan! Mun matkan tarkotus oli mennä näkee University of Michigania ja mennä samalla luistelemaan niitten synchro joukkueen kanssa. Mulla on monta tuttua jotka on käyny ton koulun ja kun sain kutsun mennä sinne en voinut jättää väliin! Kaikki tytöt, jotka tuli kans tutustumaan, yöpy eri luistelijoiden luona. Mut majotettiin kahen toisen tytön kanssa yhen Jenin luokse. Sillä oli kaheksan kämppistä ja ihan kiva talo! Eli ei jouduttu asuu missään dormeissa! Sinä iltana mentiin syömään Pizza Houseen,  mistä saa kuulemma parasta pizzaa. Mun flunssan takia en maistanu mitään, mut ainakin ne pizzat näytti hyvältä! Jatkettiin siitä yhen luistelijan kotiin kattoo leffaa! Sit osa alko pelaa "monopolya" mikä kuulostaa vähän kököltä, mut koska se ei ollu ihan perinteinen monopoly ni se oli tosi kivaa! Jäätiin mun majotuskavereiden kanssa pelaa johonki kahteen asti yöllä, koska ei saatu sitä pelii loppumaan...

Aamulla lähettiin muutaman tytön kanssa aamupalalle semmoseen paikkaan kun Angelo's. Sieltä sai perus jenkki aamiaista eli pannukakkuja ja french toastia. Sieltä suunnattiin suoraan kiertelee kampusta! Se oli ihan super upee! Ihan kun jostain leffasta!! Tourin jälkeen mentiin syömään sen joukkueen lempi lounas paikkaan koululla. Sieltä löyty kaikkea mahollista syötävää: salaattibaari, sushia, keittoja etc.. Lounaan jälkeen suunnattiin jäähallille! Treenattiin Yost Ice Arenalla ja jessus sentään miten hieno halli se oli! Luistelu meni hyvin ja vaikka taso ei ollukaan hirveen korkee ni se oli silti superkivaa!!







Tutustuin ihan tosi moneen superkivaan ja ihanaan ihmiseen tuolla! Toi Uni oli ihan täydellinen ja mulla ei oo mitään negatiivista sanottavaa noista parista päivästä! Nyt mun uutena unelmana oliskin päästä tonne joku päivä!! :)

Muina päivinä olin 'aunt' Lauran luona. Sunnuntaina tehtiin kasvislasagnea ja keittoa dinneriksi kaikille! Meil oli kunnon juorukellokokous siinä dinnerin yhteydessä! Toi perhe on kyllä ihan maailman mukavin! Tulee aina niin hyvä fiilis kun on siellä! Illalla käytiin vielä Maxin ja Mitchin, ja ilmeisesti myös Seanin koska se viettää siellä nii paljo aikaa, uudessa kodissa. Niil oli kunnon iso ranch-tyyppinen talo! Katottiin siellä lätkää ja vaa hengattiin. Noi kolme on hauskimpii ihmisii ketä tiiän, joten mulla oli tosi hauska ilta! :D

Maanantaina, ennen kun lähdin kentälle, käytiin 'mun jenkki isoäidin' kanssa shoppailemassa. Se kuulemma löytää aina kaikki parhaat alet! No sitten se löys mulle semmosen tosi nätin kellon, jota käytän nyt koko ajan! :)

Mun lentomatka takas oli kyllä aika jännä. Lensin ihan minikoneella eka Detroitista Torontoon. Se kone heilu joka suuntaan! Haha olin nii onnellinen ku selvisin siitä lennosta! No siellä lentokentällä mul tuli kauheet ongelmat mun laukun kanssa, ku ne hävitti sen ja pisti mut ettii sen. Ärsyttävint siin oli se, että sen ois pitäny mennä suoraan Calgaryyn, mutta ne ei ollu laittanu sitä menee... Meinasin myöhästyy mun koneesta, mutta ehinkin koska kone oli myöhässä. En suosittele Air Canadaa kellekkään!! Tutustuin siinä yhteen poikaan, joka oli Montrealista ja sen veljen tyttöystävä oli Suomesta! Se osas sanoo sisu ja olin ihan et jees siitä se lähtee XD





Hymyilen täällä ruudun takana vieläkin, kun muistelen kaikkee tosta viikonlopusta! Vaikken vielä tänä vuonna haekkaan U of Mich, ni mun motivaatio kouluu kohden kasvo niin paljon!

Hyvää pääsiäistä!

- Emma

2 kommenttia: