20.4.2015

GO FLAMES GO

Moikka taas! :)


Eli kuten otsikosta näkee, Calgary Flames pääsi play-off:eihin! Calgary, Canmore ja itseasiassa koko tää alue on juhlinu tätä niin paljon viime viikon aikana! Meijän koululaiset tulee Flames-paidat päällä kouluun ja kaupassakin näkee aikuisia, jolla on pelipaidat päällä! Autoissa on Flames liput ja radiosta sekä tv:stä tulee koko ajan päivityksiä niistä! Tänään on taas peli, jota meen ehkä kattoo Alinelle. Niillä asuu paljon porukkaa ja muutenki niil on semmone hieno basement mis niil on iso TV (=täydellinen kisastudio). Musta tää on nii kivaa, kun kaikki on "tullu yhteen" juhlistaa tätä! :D

Tänään meillä oli luistelukauden päättäjäiset brunssin merkeissä! Nyyhky puheita, videoita kuluneesta kaudesta ja hyvää ruokaa! Se oli tosi haikeeta mulle, koska en tiiä millon tuun näkee mun joukkuetta seuraavan kerran! Mul oli maailman ihanin kausi ja oon niin onnellinen et jatkoin luistelua!  Mä pääsin matkustaa ympäri Kanadaa ja kisaamaan nationalseissa! Mun joukkueesta tuli mulle tosi tärkee ja muutenkin kaikki oli aina niin kannustavia ja positiivisia. Ne oli tehny mulle semmosen taulun, missä oli kuvia tästä kaudesta ja kaikki oli signannu sen! <3






Oon muuten ravannu Calgaryssä tiuhaan tahtiin viime viikon aikana. Viime viikonloppuna menin mun äidin ja veljen kanssa käymään Calgary Towerissa. Se on Western Canadan korkein rakennus. Siellä on semmonen lasi ikkunna, minkä päällä voi seistä! Se torni heilu (?) ja tulin ihan super "merisairaaks", mutta ehdottomasti näkemisen arvonen paikka! :D







Tähän loppuun vielä random kuvia viime viikoista! Täällä on ollu välillä tosi lämmin ja sitten taas seuraavana päivänä on satanu lunta... Olin yks päivä vaeltamassa ja sillon sattu olee super kirkasta ja ihanaa..olin ihan kevät fiiliksissä! Viime viikolla koulun jälkeen hengasin paljon Margaliksen kanssa. Yks ilta päätettiin vuokraa leffa. Päädyttiin ottaa The Conjuring ja hyi että se oli ällö! Onneks se ei kuitenkaan ollu niin pelottava kun oletin!




#speedmonster


Tähän loppuun vielä kuva näistä söpöläisistä, jotka piristää mun koulu matkaa aina aamusin! :'D


-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti