27.4.2015

LAST WEEK 

Hey!


Mä alotin meijän koulun track joukkueessa. Harkkoja meil on vaa kaks kertaa viikossa ja vaan kaks tuntia. Nää treenit on kuitenki tosi tehokkaat! Jo se, että tää on niin korkeella vaikuttaa juoksussa. Tuntuu melkeen heti, että happi loppuu. Mutta nyt viime viikolla rupes jo sujuu hyvin! Meil on tosi hyvä jengi, ja muutenkin vaikka ne treenit onkin raskaat ni silti oon aina ilonen kun pääsen treenaa!

Viime torstaina pieni porukka lähti Calgaryyn kattoo eri taidenäyttelyitä. Ite menin vaa mukaan, että pääsin pois koulusta ja skippasin samalla yhen kokeen, mutta noi näyttelyt osottautukin tosi kiinnostaviks ja meil kaikil oli hauskaa yhes! Illalla menin kattoo Flamesien pelii Alinelle. Sen host perhe on niin mukava! No Flames hävis torstaina, mutta eilen ne voitti, joten ne pääsi jatkoon! Wooo! :D

Perjantaina lähettiin uudestaan Calgaryyn shoppailee, kun saatiin kyyti koululta. Löysin semmoset ihanat viirukkaat espadrillokset ja ostin Hilfigerin hajuveden, jonka jälkeen olinkin iha köyhä. Sitten päivän lopuks kaikki mun kaverit meni hakee frozen yogurtii, mutta mulla oli rahat loppu ni olin vaa mukana. No sit semmonen ihana kassa poika tarjos mullekkin! Made my day! :D

Eilen menin Margalisin kanssa Alinelle tekee aamiaista...kello kahelta. Kuunneltiin musiikkia ja tehtiin lettuja! Tänään mentiin keilaamaan Fairmont Banff Springsiin meijän Canskate valkkuporukan kaa "juhlistamaan" Canskaten loppua. En oo yleensä hyvä keilaamaan, mutta tänään oli ihan pro! :D Noista tytöistä on tullu mun hyviä kavereita täällä. Ollaan melkeen kaikki samassa koulussa, joten nähään onneks vielä! :D




Ylhäällä kuvassa on The Fairmont Banff Springs ja mountain goats joita näkee aina välillä.. XD
Alhaalla kuvia taide näyttelyistä. Ideana noissa teoksissa oli käyttää ihan tavallisia arki materiaaleja ja tehdä niistä jotain hienoa! :D 







Nyt rupeen lukemaan siihen kokeeseen, mikä jäi välistä torstaina. Mulla on huomenna joka tunnilla koe... Tajusin muuten just, että ens viikolla on vappu!! Tää vuos on menny niin nopeesti! :O

Hyvää viikkoa! :D

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti