19.3.2015

WHEN WE ARE HAPPY, TIME PASSES BY QUICKLY

Moi!

Viime viikonloppuna meillä oli vikat luistelu kisat. Saatiin kauden parhaat pisteet ja siitä lähettiin hyvillä fiiliksillä juhlimaan Banffiin. Oli superhauska ilta ja nyt mul on tosi haikeet fiilikset, ku ens sunnuntaina on vikat treenit. Mul on tullu nyt viime viikon aikana semmonen fiilis et voisin jäädä tänne asumaan pidemmäkskin aikaa. Mun on vaikee selittää, mutta mulle iski semmonen outo fiilis, et nyt pitää tehä kaikkee mitä vaa ehtii, koska aika menee niin nopeesti!



(muutama epäselvä polaroid kuva lauantai illasta! :D)


Siitä puheen ollen, menin kokeilee nyrkkeilyä parin kaverin kanssa. Oon siin ihan ok muuten, mut sitte ku pitää nyrkeillä parii vastaan ni oon nii huono! Haha se valkku vaa nauro mulle, ku väistelin niit lyöntei ilmeisesti väärin... :D Haha ihan sama, kosk ainakin sain hyvän workoutin käsille!

Tänään menin ottaa grad kuvat. Ne pisti mut semmoseen tosi outoon ja epämukavaan asentoon. Onnistu yhtä hyvin ku yleensäkki kaikki koulukuvat mun osalta... :D:



Siinä muutama "outfit" kuva, joita ei saatu otettuu, koska pelättiin et karhu tulis ja panikoitiin jokasta raksahdusta XD


Aina ku myöhästyn koulusta sanon vaan, että juna tuli, ja en saa ikinä merkintää sen takii ;)



Enään huominen ja perjantai ja sitten alkaa SPRING BREAK!! Ihanat kaks viikkoo! Ekalla viikolla suunnitelmissa on matka Michiganiin ja seuraavalla viikolla mennään hiking Nadinen ja Laurencen kanssa. Can't wait!! :D

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti