30.11.2014

FEELING 17



Oon aina ollu nuorin mun 97-kavereista, mutta nyt mäkin oon vihdoin 17! Mun synttäreitä edeltävänä pävänä oli kauhee lumimyrsky. Mun vikalla tunnilla kaikki alko panikoimaan, että miten ne pääsee kotiin, koska jotkut siis kävelee. Mun mielestä se oli vaa jotenki kotosan tuntusta, kun ulkona myrskyää ja ite saa olla lämpimässä sisällä! :) Koulun jälkeen jouduttiin hakee Veikka Banffistä, koska ne ei päässy lähtee niitten turnaukseen sään vuoks. Sinne yleensä ajaa 20min, mutta huonon näkyvyyden vuoks matkaan meni ehkä 40min. Ja huonolla näkyvyydellä tarkotan että eteen näki noin kahden metrin verran..




Perjantain näkyvyys

Lauantain upee sää






Eilen siis vietettiin mun synttäreitä pienen porukan kesken, koska osa mun kavereista oli hiihtomatkalla ja osa kipeenä. Täällähän on sikana maajoukkue- ja olympia valmennettavia, jotka treenaa koko ajan ja joil ei oo paljoo ollenkaan vapaa-aikaa. Käytiin leffassa ja sen jälkeen syömässä. Mentiin syömään joskus kymmeneltä illalla. Oli ihan superhankalaa löytää paikkaa mikä ois auki enään tohon aikaan. XD Täällä ihmiset ei käy niin paljoa ulkona, varsinkaan yhdeksän jälkeen...

Nyt rupeen valmistautumaan treeneihin. Tänään lähden ajoissa, koska ton tien kunnosta en osaa sanoa mitään. Tällä hetkellä treenaan Calgaryssä kisaohjelmaa ja täällä Canmoressa apuvalmentajien kanssa jouluesitystä. :D

Hyvää viikon alkua kaikille. Enään muutama viikko joululomaan!! <3

-Emma

4 kommenttia:

  1. Ihan super ihanan näköst, toivottavasti tännekki satais koht lunta ... Tosin ehkei ihan noit -30 pakkasii XD onnee viel ja toivottavasti oli hyvä synttäripäivä :) miss ya <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha välil ku meen ulos ni en saa henkee..mut muuten tykkään kans!! :D Kiitos ja miss u too <3

      Poista
  2. Rakastan näit sun kuvii!<3 ihan sika tarkkoi ja hienoi :)!

    VastaaPoista