11.11.2014

Heippa!


Talvi saapu tänne tänä viikonloppuna. Täällä on tällä hetkellä -18 astetta ja lunta ihan reippaasti. Meillä on pitkä viikonloppu, eli maanantai ja tiistai on vapaata Remembrance Dayn vuoksi.
Lauantaina olin kattomassa yhen mun suomalaisen kaverin lätkä matsia tässä aika lähellä. Oli niin kiva nähä ja muutenki päästä puhumaan livenä suomea, jonkun muun kun perheen jäsenen kanssa. Sen lisäks mun kaverin joukkue voitti sen turnauksen! :D
Matka hallilta kotiin oli kyllä hirvee. Mun äiti oli hakemassa. Lunta sato vaakatasossa ja tiet oli ihan pimeitä.  Sit siinä yhessä vaiheessa minä ja mun äiti oltiin ihan paniikissa että nyt siihen meijän eteen laskeutuu lentokone, mutta onneks se oliki vaa katulamppu XD (niitä on muuten motarin varrella ehkä neljä).

Eilen sunnuntaina haettiin mun iskä lentokentältä. Käytiin super fancyllä isänpäivä dinnerillä Tim Hortonsissa. Mun iskä toi tuliaisia Suomesta; ruisleipää ja Marabou maitosuklaata. Siis en oo niitä mitenkää ikävöiny, mutta kun söin ruisleipää iltapalaks ni ai että ku maistu hyvältä!

Eilen mulla oli kans treenit. Pääsin tekemään mun ekan koksun (kokonainen ohjelma)! Meillä on noin 5 tuntiä treenejä kerrallaan. Treenit on tosi tehokkaita, mutta silti siel on koko ajan semmonen positiivinen fiilis! Se saa mut tosi iloseks! :) Tässä on muutamia kuvia treeneistä.










Tänään maanantaina oli siis vapaata. Nadine tuli meille ja pidettiin leffa ilta. Katottiin Divergent ja Endless Love. Toi Endless Love oli ihana! Haha mä niin tykkään tommosista romanttisista tarinoista! Suosittelen kaikille!! :D

Huomenna herään aikasin aamupalalle Communitea:hin Laurencen ja Nadinen kaa! Se on semmonen keskustassa oleva kiva kahvila. Sieltä saa kaikkea hyvää ja terveellistä ruokaa sekä niillä on ihana ja erikoinen tee valikoima! Hyvä tapa alottaa vika "lomapäivä"! :)

-Emma



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti