23.11.2014

Hei vaan!

Viime viikon pakkasista (aamusin -32) selvinneinä täällä ollaan taas. Mun outfit on koostunu aikalailla villapaidoista, toppatakista, karvaliivistä, kahista sukkiksista housujen alla...  :D

Yks päivä kun olin tulossa koulusta, ni siinä tien vieressä oli kunnon lauma hirviä.. Kaikkien mukaan noita pitäis varoo tähän aikaan vuodesta, mutta mun oli pakko ikuistaa tää hetki kameralla..! :D







Muuten viikot on sujunu aika samalla tavalla ja mitään ihmeeempiä ei oo tapahtunu. Tiistaina olin hiihtämässä mun yhen kaverin kanssa, jota en tuu varmaan enää koskaan tekemään uudestaan.. XD Eilen oli shoppailemassa Calgaryssä mun kaverin kaa. Löysin vaikka mitä ihanaa, mutta en kuitenkaa mitään vielä ostanu, koska oon menossa huomenna uudestaan ennen treenejä :D.


Kaikkialla on nyt ihan jouluista! 


Tänään mun muu perhe lähti aikasin aamulla Veikan peliin.  Mun päivä alko sillä että menin kauppaan mun kaverin kanssa. Käytiin ostamassa kaikkea tarvittavaa meijän lounaaseen. Me siis kokkailtiin zucchini noodleseja peston ja tomaatin kanssa. Jälkkäriks tehtiin gluteenittomia ja vegaani muffinseja, jotka oli ihan superraikkaita ja hyvänmakuisia! Yritettiin kans tehä semmosia myslipatukoita, joista loppujen lopuksi tulikin vain mysliä... :D Lounas muuttukin päivällisestä illalliseksi ja aika kului tosi nopeesti syömisessä, taukoja pidellessä ja leffoja katsellessa. Ruokaa jäi onneks aika paljon yli, joten mun perheelle ja mun kaverin perheelle jäi maistiaisia. Ylpeenä siskona haluun vielä onnittela mun veljee! Veikka pääs ekaa kertaa pelaa sen polvileikkauksen jälkeen ja ne voitti niitten pelit! Wooo!





                                       Hehe semi lässähtäneen näköset muffinsit.. XD



Tasan viikko mun synttäreihin muuten! En vielä tiiä mitä tuun tekemään, koska mun yks kaveri joutu perumaan meijän yhteis synttärijuhlat sen pelin takii... :D: noh enköhän mä jotain kivaa keksi!

Talven kunniaks aattelin vielä jakaa tämmösen hyvänmielen videon ! :D

Hyvää sunnuntaita kaikille! :)

-Emma

4 kommenttia:

  1. Ihan mielettömän hienoja kuvia noista hirvistä!! Ja samoin susta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Isa! <3 :) Munki mielestä noi hirvi kuvat onnistu ku pääsin tarpeeks lähelle! :D

      Poista
  2. oi näyttääpäs hyviltä noi ruuat! :) mistä oot ottanu noi reseptit? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jes kiitos!! :D Löydettiin ne tält sivult http://nourishnotpunish.tumblr.com ja loput pinterestistä :)

      Poista