13.12.2014

CHRISTMAS FEELINGS

Enään muutama päivä jouluun! Oon niin innoissani, koska me mennään Californiaan jouluksi! Tykkään tosi paljon viettää joulua kotona Suomessa. Musta ois jotenki ollu outoo viettää joulua täällä, kun sukulaiset puuttuu, joten oon tosi ilonen että pääsen Californian lämpöön! Mä en oo muuten kaivannu yhtään Suomeen, mutta tää joulun odotus on saanu vähän ikävöimään.. Musta joulun odotus on parasta Suomessa! :D

Tällä viikolla koulussa meni ihan jees. Meillä oli kemian koe. Yleensä en oo pärjänny niissä mitenkää  hyvin. No satuinpa sitte saamaan kahta pistettä vajaa täydet ja mun muutamat luokkalaiset tuli "high-fivee" mua...haha paras hetki tolla tunnilla tähän mennessä. Mua ei tavallaan stressaa koulu, mutta mulla on kuitenki pienet suoritus paineet, koska haluun valmistuu! Mulla on nyt kans hyppytunti lounaan jälkeinen tunti, joten pääsen aina kotiin pariks tunniks..ja ehin kattoo Ellen DeGeneres shown! :D On nii ihanaa ku tv:stä tulee koko ajan jotain joulu aiheista!

Joulu aiheisista ohjelmista puheen ollen, näin ekaa kertaa VS Fashion Shown tv:stä! Nadine tuli kattoo sitä meille ja molempien mielestä tän vuoden show on ollu paras tähän mennessä! Niin kauniita kaikki asut ja mallit! #goals

Eilen mulla oli niin myöhään ylimääräset harkat, että olin vasta 12 jälkeen kotona.. Tänään pidin siis lomapäivän. Onneks oli vaan halfday friday. Menin syömään lounasta Nadinen kaa downtownissa olevaan italialaiseen kahvilaan. Ihanaa ruokaa ja vielä ihanampi sisustus! Sit siellä soi vaan joulumusa ja olin ihan super joulufiiliksissä! :D



Tuntuu et puhun aina säästä, mutta musta on niin outoo kun nyt tääl on taas +10 ja lumet melkeen sulanu..


Sain muuten nää ihanat lapaset Laurencelta synttärilahjaks! Käytän näit koko ajan vaik sään puolest ei todellakaan tarttis! :D


 Saatiin paketti Suomesta: hapankorppuja, suklaata, lehtiä.. <3 Kiitos siitä!! Hehe ja kuten kaikki jotka tuntee mut ni tietää varmaan miksei siitä suklaasta oo kuvaa.. XD



Hyvää joulun odotusta kaikille!! :)

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti