11.9.2014

WINTER WONDERLAND

Ciao!

Sori tästä viikon postaustauosta! Viikon aikana on ehtiny tapahtua vaikka mitä: pienlentokoneen pakkolasku lähellä olevalle moottoritielle, muutto meijän supersöpöön ja tyylikkääseen kämppään ja tää hullu talvi! Tääl on satanu 2 päivää lunta! Haha kaikki on ihan järkyttyny täst säästä, mut onneks viikonlopuks on luvattu +22.... :D






Kuvaa meijän keittiöstä! Kamerasta loppu akku, joten paremmat kuvat tulee heti kun saan hankittua laturin.. XD


Täällä ihmiset ei kauheesti hengaile koulun jälkeen kavereiden kanssa. Olin yks päivä syömässä aamupala-lounasta parin mun luokkalaisen kaa ja kun kysyin et mitä ihmiset yleensä tekee tääl koulun jälkeen ja viikonloppusin, ni vastaus oli et nukutaan tai katotaan netflixii. Osa tääl on töissä viikonloppusin, niinkun mun yks kaveri. Olin yks päivä pizzalla ja bongasin varmaan 4 tuttua työskentelemässä (tuttuja täällä voi bongaa melkeen missä vaan, koska tää paikka on niin pieni). Koulussa oon tutustunu jo moniin tyyppeihin! Oisin kuvitellu, että Kanadassa ihmiset tulee juttelee varsinki jos on uus ja ulkomailta, mutta moniin oon tutustunu vasta kun oon ite menny puhuu niille. Sit ku niille alkaa juttelee ni ne on tosi mukavii! :) Toissapäivänä tutustuin yhteen sveitsiläiseen tyttöön, joka on kans muuttanu tänne sen perheen kaa. Se on tosi mukava ja tosi samanlainen kun mä! En oo koskaan tavannu ketään, jol ois niin paljon yhteistä mun kaa! :D Eilen mentiin leffaan sen veljen ja meijän yhen koululaisen kaa. Käytiin kattomassa If I Stay ja voi jessus ku se oli surullinen! Meil oli kuitenkin tosi hauskaa ja suunniteltiin et mennään perjantaina kattomaan paikallista lätkää :D

Nyt meen vielä kirjottamaan hakemusta suositulle valokuvauskurssille! Koitan tehä mahdollisimman pian toisen postauksen paremmilla kuvilla! Hyvää loppuviikkoa Suomeen, nauttikaa lumettomasta maisemasta! :D

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti