18.9.2014

HYVIÄ UUTISIA :)

Heippa!


Mun viikonloppu ja alkanu viikko on sujunu tosi hyvin! Meil oli koulus semmonen 'tervetuloa takas kouluun' tapahtuma ja teemana oli 70-luku. Kaikki me seniorit jouduttiin tanssii ymca ja jotai toist random tanssii koko koulun edes. Suurin osa oli pukeutunu teeman mukasesti. Sit meijän koulus on aik paljon intiaanei ja ne opetti niitten semmosen 'heimo' tanssin :D. Se oli kyl iha hauskaa, ku koko koulu tuli mukaan. Tapahtuman lopuks saatiin semmoset superhyvät ja isot suklaakeksit, jotka ne oli leiponu meille! :)

Perjantaina mentiin kattomaan paikallista lätkä matsia Nadinen kanssa. Halli oli ihan täynnä ja kaikki kannusti täysillä! Kotijoukkue, Canmore Eagles, voitti kauden alotuspelin ekaa kertaa kymmeneen vuoteen! :D




Veikka tuli kans viikonlopuks meille (koska sehän siis asuu jenginsä kanssa Banffissä). Mentiin treenaa meijän punttikselle ja siitä suoraan uimaan meijän takapihalle. Uima-altaan vesi on lämmitettyä ja siellä voi uida, vaikka olis lunta! :D

Lauantaina päätettiin Nadinen kanssa alottaa yoga. Ilmotuttiin semmoselle 10 kerran kokeiluun! Se yoga studio on ihan keskustassa ja se on tosi söpö! Studion pitäjä on kans tosi mukava ja positiivinen ja sillä on kans maailman söpöin koira! Kokeiltiin lauantaina ja sunnuntaina hot yogaa, mikä on rankempaa mitä kuvittelin! Siinä ei hengästy, mutta se väsyttää lihaksia. Suosittelen kyllä kaikkia kokeilemaan, koska ite oon ainaki jo parin kerran jälkeen kasvanut pari senttiä, kun ryhti on parantunu. XD Lisäks siinä todellakin yogataan itseään varten, eikä muiden takia! :)




(Eilen ennen yogaa oli niin hyvä ilma, että otettiin aurinkoa Nadinen kanssa studion pihalla. Sillä aikaa mun äiti oli käyny kuvailemassa ja sitä vastaan oli tullu karhu.. Mutta siis kuvat on mun äidin ottamia :) )


Eilen sain hyviä uutisia läheiseltä jäähallilta! Pääsen valmentamaan nuorempia luistelijoita!! :D En ite enään haluis olla valmennettavana, mutta mun mielestä valmennus vaikuttaa tosi kivalta ja oon tosi ilonen tästä mahdollisuudesta. Sain mun luistimetkin just sopivasti postista! :) Alan myös ajamaan ajokorttia! :D Eka mun pitää tehä pari tehtävää town officessa ja sit pääsen ajamaan! :D Pääsen kans tekee meijän koulun yearbookia mistä oon kans tosi innoissani! :D

Kohta lähenki kävelemään yoga studiolle, koska päätettiin mennä tänäänkin! Seuraavassa postauksessa aattelin, että kertoisin miten tää paikka eroaa Suomesta! :) Hyvää loppu viikkoa kaikille! :)

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti