5.9.2014

FIRST DAY OF SCHOOL



Moi!



#westcoastbestcoast


Tiistaina oli eka päivä mun uudessa koulussa. Ekana päivänä ei ollu mitään tunteja. Saatiin vaan lokerot ja käytiin läpi missä mitkäkin luokat on. Lisäks meillä oli enkun koe, joka meni mun osalta tosi hyvin ja oon tosi tyytyväinen, kun pääsin parhaimpaan enkun ryhmään :D Tutustuin kans muutamiin mun tuleviin luokkalaisiin. No mulla tuli ongelmia mun lukkareiden kanssa, mutta tänään iltapäivällä sain ne vihdoin! Mulla on sama lukkari jouluun asti ja kaikki päivät on samanlaisii. Aineina mulla on ranska, kemia, liikka ja media design&communication. Haha no ei ihan mun lempiaineita (kemia ja ranska), mutta tää lukkari mahdollistaa sen, että pystyn valmistumaan täällä! :) Joulun jälkeen mulla on bilsaa, enkkua, ruuanlaittoa ja social studies. Tänään menin siis kesken kaiken kemian tunnille, ja ihan niinku jossain leffassa ni opo vei mut luokan eteen ja sano et oon uus ja Suomesta. :D Kemian jälkeen oli liikkaa ja siel on mun lisäks kolme muuta tyttöö ja sit loput 14 on poikii.. :D Nää pelaa liikkatunneil nii outoi pelei ja mul meni hetki päästä mukaan, mut onneks kaikki oli tosi kivoi mulle ja autto ja tsemppas mua! :D



Tältä mun koulu ja koulun kenttä näyttää


Huomenna meen yhen mun luokkalaisen kaa lounaalle tänne jonnekki, koska meil on vaa puolikas päivä! En tiiä ymmärsinks oikein, mut meil on ilmeisesti joka toinen perjantai vaan puolikas päivä...mut en oo varma täst :D





Tääl on ihanii kahviloita ja kaikkii kauppoja. Tääl on tosi paljon luomu ruokakauppoi ja paljon vege ruokia kahviloissa, mikä on mulle tosi hyvä :D Ainiin toissa yönä sato ensilumet ja vuoren huiput on jo valkoset. Jätin sopivasti kaikki mun talvitakit Suomeen ni oon ain aamusin ihan jäässä :D




Muutama kuva tästä kaupungista


Viikonloppuna päästään vihdoin muuttamaan meijän kämppään ja sillon saadaan kans meijän auto! :D En jaksa oottaa!

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti