13.6.2014

What a Great Week!

Mooi!

Mun viikko on sujunu tähän asti tosi hyvin! Sain kesätöitä ihanasta kukkakaupasta, mistä oon tosi ilonen ja kiitollinen! Sit näin tosi pitkästä aikaan Isaa, kun käytiin leffassa ja shoppailemassa. Oli nii ihanaa, ku ei olla pitkään aikaan nähty, mut silti juttu luisti vanhaan tapaan ja oli tosi hauskaa! :) Sitä ennen kävin kasvohoidossa, joka oli niin rentouttavaa..mä nukahdin XD. Eilen olin Itä-Keskuksessa mun äidin kanssa, koska se halus ostaa mulle yhen mekon Zarasta. :D No mekkoja ei ollu itiksessä, eikä muissakaan Zaroissa, niin jäi sitten hankkimatta... Mutta sitten mentiin Mangoon, jossa oli jotku super-alet, josta löysin alle 30 eurolla kivan asukokonaisuuden! Laitoin sitten asun jo tänään päälle ja tässä kuvia :D :






Toi laukku oli musta niin piristävän värinen ja kiva!



Toivottavasti teilläkin on ollu hyvä viikko! :D

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti