9.6.2014

Ciao!

Oltiin tänään Inkan kanssa Helsingin Vanhalla ylioppilastalolla tekemässä Magnum-jäätelöt. Ei oltu kumpikaan keretty sinne viime kesänä, niin tänään sitten päästiin vihdoin ja viimein. Päätin jo bussissa etten ottais mun jätskiin mitään ruusunterälehtiä tai kultahippuja, mitkä ei ois välttämättä maultaan niin hyviä. Sen sijaan otin mini vaahtokarkkeja, suklaarouhetta ja pähkinäsekoitusta, ja Inka otti samat, paitsi vaahtokarkkien sijaan mansikoita. Jätskeistä ei tullu erityisen kauniita, mutta maku korvas ulkonäön! :D




Eilen vietettiin mun vaarin ja Kristan läksiäisiä. Ne on lähdössä purjehtimaan vähän pidemmäksi aikaa, eikä tulla näkemään heitä ainakaan vuoteen. Paikalle pääsi töiden takia vain minä, mun veli ja äiti, ja sitten Kristan poika ja hänen naisystävä. Ei oltu aikaisemmin tavattu Kristan poikaa, niin oli aika hauska, kun oli "ensitapaaminen ja samalla läksiäiset". Mutta siitä huolimatta oli kiva käydä, koska mun vaari ja Krista tekee aina ihan taivaallista ruokaa ja juttua riitti! :)
 


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti