19.6.2014

kesätöitä ja kavereita

Hey!

Oon ollu tän viikon töissä Syväsen  kukassa, niinkun varmaan jo tänne kirjotin. Syväsen kukka on ihana pikkuliike, josta saa tyylikkäitä kimppuja ja kukka-asetelmia ja kaikkea mitä nyt osaakaan kuvitella! Se sijaitsee Kalliossa, eli tosi keskeisellä paikalla, joten onnistuin bongaamaan julkkiksia asiakkaiden joukosta. Mun työhön kuului kukkien toimitusta eri puolille Helsinkiä, siivoamista ja avustamista. Olin mukana toimittamassa kukkia myös hotelleihin mm. Hilton Strand ja Kalastajatorppa. En ollu jotenkin ajatellu, että kuka vastaa hotellien aamupala koristeista (kukka-asetelmista), mutta nyt selvisi sekin, että kukkakauppiaat tekevät ne ja toimittavat ne aikaisin aamulla, ennen kun hotellin aamupala yms alkavat. :D






Tän kuluneen viikon aikana näin Sagaa ja Elleniä. Pitkän valitsemisen jälkeen mentiin syömään thaimaalaiseen ravintolaan. Ruoka oli ihan jees ja oli kiva nähdä pitkästä aikaan!
Tänään näin Isaa. Käytiin syömässä ja kiertelemässä Helsingissä (=kokeilemassa jokasta hajuvettä Stockalla xD). 

Ja tässä muutama kuva Veikan ja mun laatulauantaista. Tehtiin lettuja ja katottin The Millers.




Tässä oli nyt (todella) tiivistettynä mun pari päivää :D Huomenna vietetään juhannusta grillailemalla perheen kesken. Hyvää juhannusta kaikille! :)



-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti