7.10.2014

WEEKEND IN TORONTO

Heippa!

Istun tällä hetkellä loungessa Toronto Pearson lentokentällä. Koneet on ollu niin täynnä, etten oo mahtunu niihin ja nyt siis venailen tääl seuraavaa lentoo…

Mutta olin siis Torontossa tän viikonlopun. Aikasin perjantai aamuna lähin kohti Calgaryn lentokenttää. Sain paikan ihan ekalta riviltä, koska tiesin kuka Teemu Selänne on. Haha niinkun oon jo aikasemminki sanonu, ni Albertassa elää helpommin jos tietää jotain lätkästä. :D Vieressä mulla istu semmone random mies, joka osas puhuu Suomee XD 

Kaikkien myöhästymisien jälkeen pääsin vihdoin perille ja näin Inkan pitkästä aikaan! Inka ja sen host-isä oli mua vastassa. Illalla mentiin Inkan kaa ulos syömään ja juteltiin kaikesta mitä on tapahtunu viimesen kolmen kuukauden aikana. Oli ihan loistava ilta! 




Lauantai aamuna olin kattomassa Nexxice junioreiden harkkoja, missä Inka siis luistelee. En voi sanoo muuta ohjelmista, kun että ne on tosi kivat molemmat! :)




Iltapäivällä lähettiin shoppailemaan Inkan ja Johannan kanssa. Syötiin, kuvailtiin, shoppailtiin (whaaat? XDXD) ja kierreltiin Toronton downtownia. Siellä oli semmonen art festival tapahtuma, mikä ei mun mielestä ollu mitenkää erikoinen, mutta ihmisiä oli kyllä tosi paljon. Joskus kymmenen jälkeen lähettiin junalla takasin Burlingtoniin. Otettiin väärä juna, ja tajusin Rouge Hillin kohalla, että nyt mentiin väärään suuntaan XD. Siinä sitten venailtiin puol tuntii seuraavaa junaa ihan jäässä ja akuttomilla puhelimilla.






Päästiin sit lopulta oikeeseen junaan! Ne juna tyypit vaa nauro meille ku kerroin mitä meille oli tapahtunu..Jäin ite Torontossa pois ja menin tapaamaan Seania. Ajettiin niille sen supercoolilla truckilla, chillattiin, kuunneltiin musiikkia ja puhuttiin facetimes meijän yhteisen kaverin kanssa. Tulin kahen maissa takas Inkalle ja sit valvottiin siitä hetki. Pikkasen väsyttää ton viikonlopun jälkee, mut se oli kyl kaikki sen arvosta. Paras viikonloppu pitkään aikaan!! :D

-Emma

4 kommenttia:

  1. nauran niin paljon kun tajuun vast nyt kuinka paljon ehittiinki tehä/kokea 44 tunnissa :D oli parasta ja ikävä jo !! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä!! Oli kyl nii hauskaa !! :D Mut mehän nähää koht uusiks vai mitä? :D

      Poista
  2. Mä kyl tykkään sun blogista iha hirveesti, vaikutat jotenki aidosti sellaselta hmm, positiiviselta ihmiseltä !:-) mut oon vähä sekasi, siis ootko muuttanu kanadaan vai ootko siis vaihdossa siellä?:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti tosi paljon! Ihana kuulla!! :) Muutettiin tänne nyt eka vuodeks ja sit katotaan sen jälkee et jäädäänkö tänne vai minne mennään. :D

      Poista