25.10.2014

LIFE IS GOOD

Aloha!


Mun elämä on ollu aika kiireistä ni siks tää postaustauko, mut täällä ollaan taas! :D

Viime viikolla olin kahdissa juhlissa mihin mut kutsuttiin. Tutustuin paljon uusiin ihmisiin ja sain pari tosi hyvää uutta kaverii. Haha ne toiset 'juhlat' pidettiin metsän keskellä ja siel oli semmonen iso bonfire. Mut oli kuitenki tosi hauskaa! Oon kans ravannu Banffissä Nadinen ja Laurencesin kaa, joko syömässä tai shoppaamassa. Ne kaupat on tosi kalliita ni en oo ite mitään ostellu, mut yks kauppa nimeltä Roots on nii ihana ja voisin vaa ostaa kaiken sielt jos pystyis! :D Sitten oon kans käyny juoksemassa ja luistelemassa. :)

Haha no viime viikko koulus oli ihan hyvä kans, koska mul oli nii paljo uusii tuttui niistä juhlista. Lisäks mun ranskan tunnilla on superhauskoja ihmisiä, ni seki on kivaa! :D

Meil ei ollu tänään koulua, koska oli niinku vanhempien ja opettajien keskustelujen vuoro. Mentiin Nadinen kaa Banffiin aamupalalle. Ahh siis oli niin hyvää, mut en mitenkää saanu syötyy kaikkee! Sen paikan nimi oli Tooloulou's ja mun mielestä se oli tosi kodikas paikka! Aamupalan jälkeen tultiin bussilla takas Canmoreen. Nadinen teki hirveesti mieli chai lattea, joten suunnattiin Good Earth kahvilaan. Sielläkin on tultu käytyä niin paljon, että tunnen jo kahvilan pitäjät. XD  Sen lisäks se chai on niin hyvää!! Ihan mun lempparipaikka täällä!







Mutta siis kuitenkin mentiin siihen kahvilan terassille ottamaan aurinkoo. Tänään on ollu ihan täydellinen sää, kun aurinko paistaa mut on kuitenkin viileetä! :)

Tänään mennään vielä kattomaan Gone Girl. Huomiseks mua pyydettiin kattomaan jefu peliä ja lätkää, sen jälkeen ehkä yhet juhlat. Sit sunnuntaina meen Calgaryyn ja ens viikolla on Hallo'week'. Eli siis meijän koulussa pukeudutaan joka päivä eri teeman mukasesti ja sitten perjantaina on se virallinen Halloween.

Ihan parasta viikonloppua kaikille! :)

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti