31.5.2014

School's out!

"What time is it? Summertime, school's out scream and shout!" :D

Jee kesäloma! Oon oottanu tätä niin pitkään ja siis oon vaan yhtä hymyä ku tajuun että kesä on nyt virallisesti täällä! Lukion eka on nyt suoritettu ja oon tosi helpottunu, koska mul oli vähän hankaluuksia alussa :D Tänään illemmalla ollaan menos kavereiden kaa juhlii kesäloman alkuu!

Täs viime päivin oon ollu vaa kavereitten kaa; leffailtoja sadepäivinä... ja sitten eilen melkee poltettiin meijän keittiö Inkan kaa, kun yritettiin tehä poppareita vanhanaikasesti kattilassa. Pienen säikähdyksen jälkeen saatin tilanne hallintaan ja mitään sen suurempaa ei käyny. Talo hais kuitenkin ihan savulle vielä tänäkin aamuna.. Ei varmaan tulla vähään aikaan kokkailee Inkan kaa.. XD

Nyt laitan tähän kuvia tältä päivältä.Tässä tää mun päättärimekko mistä puhuin viime kerralla.





Haha ja tässä vielä kuva musta ja mun "pikku"veljestä.



HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE! :)


-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti